Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч от кормилната рейка 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    След смяната сега как е? Има ли загуба на течност? Че стана вече 1 литър почти замина и почвам да се дразня. Как преценяш какъв да е вътрешния диаметър на полиамида и как се прикрепя във втулката(залепя ли се или как?)
    Last edited by zombiran; d.m.y г., 09:43.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
      След смяната сега как е? Има ли загуба на течност? Че стана вече 1 литър почти замина и почвам да се дразня. Как преценяш какъв да е вътрешния диаметър на полиамида и как се прикрепя във втулката(залепя ли се или как?)
      колегата е направил скица като за децата,всичко се подразбира.по-горе е написал,че пръта на рейката е 27мм,и много ясно на скицата се вижда,че отвора на пластмасовата втулка е също толкова-27мм.както е описал след тва с червено е зегерката.кво ще лепиш след като има зегерка.евала на колегата за подробната информация.
      Attached Files
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
        колегата е направил скица като за децата,всичко се подразбира.по-горе е написал,че пръта на рейката е 27мм,и много ясно на скицата се вижда,че отвора на пластмасовата втулка е също толкова-27мм.както е описал след тва с червено е зегерката.кво ще лепиш след като има зегерка.евала на колегата за подробната информация.
        Пич, мислиш ли, че ако бях вещ в тези неща щях да задавам такива въпроси а? По-добре да се пита като не се знае нещо отколкото да се прави нещо повторно!

        Comment


        • #34
          окс.съжалявам ако съм те засегнал.но по-добре директно задавай въпросите си колега,примерно:не ми е ясен чертежа,моля обяснете ми го подробно.поне аз така питам като незнам нещо.с най-добри чувства
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #35
            Благодаря на колегата и аз,рейката ми е свалена и ще опитам да я рециклирам сам,само с помоща на стругар,семеринги ще намеря,но мисля,че ще срещна трудност с намирането на полиамид в Бургас,но със сигурност ще опитам и няма да се откажа лесно.
            156 2.0TS 155к.с.+ремап

            Comment


            • #36
              Колеги и моята рейка е пукната и тече малко ... но тече ! Прочетох всички коментари и мисля да го пробвам това сам да си я рециклирам но искам да попитам трябва ли ми канал за да я сваля или мога и пред блока извинявам се за тъпото въпросче

              Comment


              • #37
                Трябва ти канал и мисля, че не е за сам човек работа за това гледай да не се захващаш сам!

                Ако не си направил втулките... мога да ти продам моите , които така и не сложих, защото купих втора употреба. Ако те интересува пиши ми на лично.

                Comment


                • #38
                  Има разлика във втулките на рейките на 147 и 156.Чертежа който колегата е дал, при мен не стана.И металната и тефлоновата втулка са различни.Ето сними и чертеж на втулките на 156 2.0 1999 г.Може би, има значение годината на производство.










                  На чертежа означеното с фиг. А, са оригиналните размери на втулките.
                  Аз малко преработих комплекта - фиг. Б, като и направих засечка в металната втулка, за да не излиза напред полиамидната(старата беше на парчета в маншона).
                  Означеното с жълто е полиамидната втулка, а с червено е металната втулка.

                  Днеска я рециклирах и ще кажа тези дни как е.

                  Извинявам се за грешния размер - вместо 46.8, да се чете 48
                  Last edited by GammaRay; d.m.y г., 09:31. Основание: грешка
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                  Comment


                  • #39
                    Тоя размер 27 до + колко стотни го оставяте?
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #40
                      + 0.1 е при мен.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                      Comment


                      • #41
                        Колега, единият ти размер липсва, този които е на степенката отгоре, където се намаля диаметъра.
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Да колега, попадал съм и на такива втулки, хо в крайна сметка, както си забелязал сам, монтажните размери са същите :
                          Вътрешен Ф27
                          Външен Ф46,7
                          Дължина от дъното до зегерката : 13 ммм
                          Сам си се сетил , че втората конструкция е по надеждна.

                          Comment


                          • #43
                            Да, втората безспорно е по-добра .Размерите на стержина и леглото наистина са еднакви, но моята е по-тънка!Ако забелязваш, съм пробил на моята метална втулка глух отвор и съм навил резба.После навиваш един болт и с обратен чук излиза много лесно.Така не се налага да я разпробиваш и да правиш нова.
                            Last edited by GammaRay; d.m.y г., 11:13.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                            Comment


                            • #44
                              Колеги, друго по рейката освен тази втулка правил ли е някой - уплътнения и т.н.?
                              Имам в предвид дали да я свалям цялата или само тази втулка да сменям на място. Все още не тече, но знае ли човек.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                              Comment


                              • #45
                                Когато втулката я няма, стержина губи съосие(провисва) и семеринга от кръг, става на елипса.Единия радиус на елипсата става по-голям от радиуса на стержина и маслото протича.Ако семеринга е здрав, при възтановяване на съосието, проблема изчезва.Смени само втулката - операцията не е от най-сложните и преди да сложиш маншона, запали колата и повърти да видиш дали всичко е наред.За смяна на семеринг мисля, че ще трябва да се сваля рейката.
                                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                                Comment

                                Working...
                                X